miercuri, 16 februarie 2011

Sa nu uitam ca: A fost odata IRIS!!!


Pot zice ca azi a fost una din cele mai aiurea zile, pe langa faptul ca mi-am picat un examen pe seara am mai si constatat ca am o mica umflatura pe nas.

De unde a aparut?Dumnezeu o stii!dar totusi cred ca are legatura cu visul in care imi trageam un pumn in nas.

Pana acum totul era precum ma asteptam, eu imi pic examen si fac caz din asta, ma deprim si ies la o bere.Cu cine sa ies?Pai, cum cu cine?Cu Cami…(poate va mai amintiti de Cami din episodul cu “am imbatranit si plecatul acasa dupa”).

Ei de data asta am iesit si noi la o bere in stuf si am stat si am povestit.

Din toata filosofia de bere am ajuns la concluzia ca:

1. mereu ai un scop in viata si ca e aiurea cand nu mai ai la ce visa

2 .oamenii toti fac sex mai devreme sau mai tarziu si ca nu toti oamenii manca carne de oaie.Aceasta teorie ne duce si la ideea geniala a lui Cami cum ca “de ce zic oamenii:eu nu beau o bere dupa aia, ca cine stie ce a facut cu gura “…de ce nu zic:” eu nu beau dupa aia ca a mancat carne de oaie”.

3. chelnerul arata ca un microfon

4 .sandwiciul poate sa iti bage salamul in gura

5 .penisul e mai curat ca mana

6 .suntem rele dar e ok atat timp cat si oamenii ne barfesc pe noi …s.a.

Nu mai zic, localul gol, noi ajunsesem precum ajung oamenii de varsta a doua ,cand ies si ei sa bea un ceai sau un suc cu sotiile si vor sa le bage iute in casa, sa se poata uita la meci. Ei... la noi nu era o intalnire de genu’ sot – sotie,era strict prosteala si punere la bataie a ideilor noastre marete, care in seara asta au fost multe,pacat ca nu tin minte sa le enumar pe toate.dar cu siguranta tin minte ca A FOST ODATA IRIS deoarece piesa asta imi sunase in cap de cel putin 5 ori in aceasta seara.

M-am dus la baie si m-am intors la masa, in local canta Iris: “floare de iris”.

Primesc mesaj de la “nevestica”care era ingrijorata de sanatatea mea si ma sfatuia sa mananc ceva “sa nu ma pilesc”;pe fundal se auzea“CA A FOST ODATA IRIS”

Mai stam cu Cami si povestim una alta, teorie peste teorie , primesc mesaj de la nevestica ca “sa ma duc acasa ca ii e dor d mine”.

Imi zic ca ii dau un mesaj sa nu se ingrijoreze si asa fac.Termin mesajul si aud:”CA A FOST ODATA IRIS”.

Mai vorbesc cu Cami una alta,apoi primesc iar mesaj de la nevasta “ca e putin geloasa”,rad si imi vad de seara.

Nu trece mult timp si plecam acasa, in taxi primesc mesaj de la nevasta”daca dansezi da un bip ,daca vi acasa da doua bipuri”,mie imi arde de gluma si ii dau mesaj inapoi ”daca sunt rupta de beata si ma sarut cu un tip cate bipuri sa iti dau?”

Ajung acasa, nevasta mea ingrijorata imi deschide usa toata o veselie ca am ajuns acasa cu bine.Bogdana imi spune “saraca Corina, o facut la ture prin casa…cand la geam cand la usa”.Nu mai zic ca draguta de ea era atat de ingrijorata incat ma confundase cu o persoana care trecea pe strada.

Povestesc fetelor cum a fost seara si ca bausem doar o bere si in gluma ii zic Corinei:”Uite vine Andreea” (Andreea fiind eu:P).Ea se intoarce iute la geam si intreaba:”Unde-i?”.Uitase ca eram cu ea in camera sau inca nu ii venea a crede ochilor ca am ajuns asa devreme acasa?Rad putin de ea si ne intoarcem la treburi prin casa.

Aprind calculatorul si prima piesa pe care o ascult e “SA NU UITAM CA A FOST ODATA IRIS”.Se pare ca nu imi ajunsese ca am ascultat-o de einspe mii de ori in stuff,o trebuit sa o mai ascult odata si acasa:)!

Asa ca va las un link mai jos in caz ca nu vreti sa uitati “ca a fost odata irisJ)”

http://www.youtube.com/watch?v=N74QiJrn0J0

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu