sâmbătă, 19 februarie 2011

Corina vs Andreea


Daca va intrebati ” ce e asta?”,raspunsul este: un fel de quiz pe care mi l-a trimis Corina si eu trebuia sa il completez.Deci acest post e in colaborare cu Corinuta:ea inceput ,eu completare.

Sunt: curcubeul dupa o zi ploioasa

Aş vrea: o bere rece

Păstrez :cheitele de la berile pe care le-am baut cu o persoana draga

Nu: fumez( aviz pentru domnisoarele care ma opresc sa imi faca oferte la tutun...m-am lasat, nu fumez!)

Mă tem: de paianjeni(ca au picioarele lungi)

Aud: muzica peste tot:X

Îmi pare rău: cand jignesc

Îmi place: sa zbor

Nu sunt :aiurita doar imi place sa visez:P

Dansez: ...da de unde?imi place sa ma misc pe ritmul muzicii(iar pentru cei care imi zic”asta e dans”...crede-ma ce fac eu... nu e dans)

Cânt: la chitara

Niciodată :n-am facut bungejumping

Rar:habar n-am ce sa scriu aici

Plâng :depinde de situatie

Sunt confuză :cand iubesc

Am nevoie: de paine ca tocmai am mancat ultima felie si vine acasa Bobi si iar ma cearta ca n-am luat paine:P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu